تولید چسب پهن
تولید چسب پهن
مارس 27, 2021
تولید چسب شیشه ای
تولید چسب شیشه ای
آوریل 7, 2021

چسب کاغذی یک سانتی

چسب کاغذی یک سانتی را می‌توان به‌راحتی با قیچی یا کاتر ببرید. قرار دادن چسب کاغذی یک سانتی در پایه چسب هم یکی از راه‌های برش آسان آن است. چسب کاغذی یک سانتی می‌توان برای ساختن کاردستی و مقوا و کاغذ رنگی استفاده کرد .

چسب کاغذی یک سانتی به‌ راحتی به کاغذ و مقوا چسبانده می‌شود و از از کاربرد‌های چسب کاغذی این است که برای رنگ‌آمیزی می توان استفاده کرد و بعد از رنگ آمیزی می توان چسب کاغذی یک سانتی را به‌ راحتی جدا کرد. با این روش خواهید دید که لبه‌های کارتان منظم و صاف درخواهد آمد. ، چسباندن در سر سیم‌ها و بسته‌بندی کارتن‌ها از دیگر کاربردهای چسب کاغذی یک سانتی می باشد .

همچنین از چسب کاغذی یک سانتی برای چسباندن برگه های تبلیغاتی می توان استفاده کرد . چسب کاغذی یک سانتی به دلیل قابلیت کنده شدن آسان و تمیز و طول زیادش می‌تواند ابزاری کاربردی و مقرون ‌بصرفه برای کسانی باشد که سرو کارشان با طراحی، ماکت‌سازی و معماری است.چسب کاغذی یک سانتی در مصارف عمومی نیز کاربرد زیادی دارد اما عمده مصرف آنها مربوط به هنرمندان و نقاشان می باشد . همچنین برای نقاشی ساختمان به دلیل کنده شدن آسان چسب کاغذی یک سانتی استفاده می شود .

تولیدی چسب