چسب دوطرفه نسوز
چسب دوطرفه نسوز
نوامبر 13, 2020
پخش چسب کاغذی
پخش چسب کاغذی
نوامبر 19, 2020

چسب دوطرفه فومی

چسب دوطرفه فومی از فوم چسبدار مشکی و سفید تشکیل شده است که با کاور های سبز, قرمز, زرد وسفید موجود می باشد. از مهمترین ویژگی های چسب دو طرفه فومی میتوان به تحمل حرارت تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد اشاره کرد . مقاومت در برابر اشعه فرا بنفش ، مقاومت در محیط های اسیدی و بازی از دیگر ویژگی هایی است که برای چسب دوطرفه فومی ذکر می کنند .

برای استفاده کردن از چسب دوطرفه فومی باید به دو مورد توجه کنید : مورد اول مربوط به سطح زیر وسیله مورد نظر می باشد . این سطح باید تمیز و خشک باشد . مورد دوم به وزن وسیله بر میگردد . هر ۱۰ سانتیمتر از این چسب می تواند تا وزن ۴۵۰ گرم را تحمل کند .

کاربرد های چسب دوطرفه فومی بسیار زیاد است و مصارف خانگی و صنعتی بسیاری برای آن می توان نام برد. چسب دوطرفه فومی به نوار چسبی اتلاق می ‌‌شود که در مقابل فشار حساس بوده و توسط ماده چسبنده دو طرف آن پوشش داده شده است.چسب دوطرفه فومی منحصرا برای چسباندن دو سطح به یکدیگر به طوریکه که در محصول نهایی قابل رویت نمی باشد،توسعه داده شده است.

علت اصلی استفاده از چسب دوطرفه فومی ، ارائه محصول نهایی با کیفیت و دقت بالا می‌باشد. در تقسیم بندی چسب ها از نظر ضخامت، می‌توان به چسب دوطرفه نازک و چسب دوطرفه ضخیم اشاره کرد.

تولیدی چسب