جسب پهن سلولزی
چسب پهن سلولزی
آوریل 20, 2022
ابر و اسفنج پشت چسبدار1
ابر و اسفنج پشت چسبدار
آوریل 20, 2022

چسب کاغذی ۲ سانتی متری

چسب کاغذی ۲ سانتی متری در دسته لوازم تحریر اداری قرار می‌گیرد که بیشترین مصرف را در تخته شاسی، رشته هنر نقاشی و دانشجویان هنر دارد. چسب کاغذی ۲ سانتی متری علاوه بر سادگی چسبی پر طرفدار در بین دانشجویان رشته های هنری و معماری می باشد و همچنین مورد استفاده دانش‌آموزان نیز قرار می‌گیرد. موارد استفاده چسب کاغذی ۲ سانتی متری معمولاً در نقاشی ساختمان ،چسباندن ورق به تخته شاسی، در ساخت کاردستی و ماکت مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد بسیار زیادی دارد.

با استفاده از چسب کاغذی ۲ سانتیمتری می‌توان در نقاشی ساختمان از رنگی نشدن دور پنجره و کلید و پریزها که قرار نیست رنگ آمیزی شوند جلوگیری و محافظت کرد یکی دیگر از ویژگی‌های چسب های کاغذی این است که بعد از اتمام کار اگر بخواهیم چسب را جدا کنیم هیچ ردی از خود به جای نمی گذارد که چسب کاغذی ۲ سانتیمتری نیز شامل این ویژگی می باشد .به طور مثال: اگر در نقاشی ساختمان از چسب کاغذی ۲ سانتی متر استفاده می‌کنیم بعد از تمام شدن رنگ آمیزی ساختمان شاهد نقاشی کاملاً تمیز خواهد بود.

شاید برای شما سوال پیش آمده است که دانش‌آموزان و دانشجویان هنر از چسب کاغذی ۲ سانتی متری در چه مواردی استفاده می کنند؟ ما جواب سوال شما را خواهیم داد. به طور مثال می توان برای ثابت نگه داشتن برگه های طراحی بر روی تخته شاسی استفاده کرد یا اگر در هنگام نقاشی کردن می‌خواهید حاشیه کارتان سفید بماند در تکنیک های مانند گواش و آبرنگ و مداد رنگی از چسب کاغذی ۲ سانتی متری استفاده کنید. یکی دیگر از کاربردهای چسب کاغذی ۲ سانتی متری در هنگام درست کردن کاردستی و ماکت می باشد که برای چسباندن موقت تکه ها از این نوع چسب می توان استفاده کرد. یکی از بزرگترین و بهترین ویژگی های قابل توجه این مدل چسب این است که به قیچی نیاز ندارد و این گونه نوارهای چسبی برای استفاده فوری یک گزینه کاملاً مناسب می باشد.

همانطور که از نامش مشخص می‌باشد ۲ سانتی‌متر عرض یا همان پهنا چسب می باشد و نسبت به همه کارایی هایی که دارد قیمت کاملا مناسب و چسبندگی فوق العاده ای دارد که یکی دیگر از مزیت های چسب کاغذی ۲ سانتی متری می باشد. مجموعه تولیدی ما در تولید بهترین چسب ها در طی سال های اخیر از رقبای خود پیشی گرفته است و شما می توانید با تماس با کارشناسان ما خریدی مطمئن را تجربه کنید از همراهی سبز شما سپاسگزاریم.

تولیدی چسب