نوار چسب برزنتی
نوار چسب برزنتی
آوریل 19, 2022
جسب پهن سلولزی
چسب پهن سلولزی
آوریل 20, 2022

چسب کاغذی ۴ سانتیمتری
یکی از پرمصرف ترین چسب های بازار که به شکل های گوناگون و قیمت‌های متفاوتی ارائه می شود چسب کاغذی 4 سانتی متر می باشد و کاربرد زیادی دارد. که ساختار آن از دو نوع کاغذ پشت صاف و کرم تشکیل شده است است که بعد از کنده شدن از روی سر هیچ آسیبی وارد نمی کند. چسب کاغذی ۴ سانتی متری ابزاری کارآمد برای ساختن کاردستی های مختلف و همچنین ماکت استفاده می شود. یکی از ویژگی‌های اصلی آن سبک بودن این محصول می باشد. چسب کاغذی ۴ سانتیمتری در نقاشی های معماری و ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از پرکاربردترین چسبهای کاغذی می باشد که وزن آن معمولاً ۱۱۵ گرم است.

یکی از دلایلی که باعث می شود چسب کاغذی ۴ سانتی متری بر روی سطح بچسبد این است که پشت نوار، کاغذی صاف انعطاف پذیر و بسیار نازک است که از مواد مثل لاستیک طبیعی یا لاستیک استایرن بوتادین که بر پایه اب است تشکیل شده است. چسب کاغذی ۴ سانتی متری در متراژ مختلف ارائه می‌شود که در صنایع تولیدی یکی از پر مصرف ترین چسب می باشد. چسب کاغذی ۴ سانتی متری ارزان و به صرفه است و سفارش آن به صورت مستقیم انجام می‌شود. یکی دیگر از موارد استفاده از چسب های ۴ سانتیمتری در نقاشی ماشین می باشد، و کاربرد بسیاری پیدا کرده است اگر قرار باشد خط و خشی بعد از رنگ امیزی ماشین بر جای نماند چسب کاغذی ۴ سانتیمتری بهترین گزینه می باشد به خصوص در مورد اتومبیل های لاکچری و مدل بالا.

از این رو این مدل چسب ها گزینه مناسب برای نقاشی ساختمان نیز می باشد برای چسباندن ورق ها و پاک کردن آنها در کف اتاق برای جلوگیری از آسیب زدن و رد گذاشتن از خود هنگام رنگ کردن قرنیز ها و سقف استفاده می شود. از ویژگی‌های بارز دیگر چسبهای کاغذی ۴ سانتیمتری می‌توان به این موضوع اشاره کرد که به دلیل کاغذی بودن این محصول می شود روی آن نوشت. و در رنگهای سفید تا قهوه ای مایل به زرد و قهوه‌ای مایل به رنگ تیره قابل تغییر می باشد. پهنای چسب های کاغذی در ۴ سایز ۲ و نیم سانتی متری چهار سانتی متری و ۵ سانتی متری تولید می شود.

این مجموعه با به کارگیری مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، یکی از تولید کنندگان به نام ایرانی است که توانسته است محصولات با کیفیتی را تولید و با قیمتی مناسب به دست مشتری برساند.

تولیدی چسب