قیمت چسب صنعتی
قیمت چسب صنعتی
سپتامبر 28, 2021
قیمت چسب دو طرفه سلولزی
قیمت چسب دو طرفه سلولزی
سپتامبر 28, 2021

انواع چسب صنعتی

چسب ها جزء جدایی ناپذیر صنایع هستند و به همین دلیل گروه چسب دانا انواع چسب صنعتی را تولید و در دسترس صنایع قرار داده است اما از آن جایی که تنوع چسب های صنعتی زیاد است، در این مقاله به معرفی انواع چسب صنعتی پرداخته ایم تا بر اساس کاربردهایی که دارند، انتخاب مناسب تری داشته باشید.

انواع چسب صنعتی

  • چسب دو طرفه

چسب دو طرفه یکی از انواع چسب صنعتی است که کاربردهای مختلفی دارد و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. چسب های دو طرفه در واقع لایه چسب نازکی است که هر دو طرف آن آغشته به مواد چسبنده می باشد.

  • آلومینیوم پشت چسب دار

چسب آلومینیوم پشت چسب دار یکی دیگر از انواع چسب صنعتی است. این نوع چسب از جنس فویل آلومینیوم می باشد و در عرض ها و ضخامت های مختلفی در دسترس است. کاربرد این چسب در صنایع مختلفی مانند پالایشگاه ها، خودروسازی، تولیدی کیف و کفش، مصارف خانگی و … می باشد.

  • چسب کاغذی

یکی از پرمصرف ترین و متداول ترین انواع چسب صنعتی، چسب کاغذی می باشد که از جنس چسب و کاغذ است و در صنایع مختلفی مانند دکوراسیون، کارهای هنری، بیمارستانی و … کاربرد دارد. یکی دیگر از کاربرد این چسب در بسته بندی ها می باشد.

  • چسب برزنتی

چسب برزنتی یکی دیگر از انواع چسب صنعتی می باشد که خاصیت چسبندگی فوق العاده ای دارد و برای تمیز کردن آثار چسب از روی سطوح و هم چنین نقاط اتصال در صنایع مختلف مانند اتصال کابل ها یا لوله ها کاربرد دارد.

انواع چسب صنعتی را از گروه تولیدی چسب دانا بخواهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع چسب صنعتی و لیست قیمت و هم چنین نحوه سفارش انواع چسب صنعتی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

تولیدی چسب