چسب دو طرفه ارزان
چسب دو طرفه ارزان
سپتامبر 15, 2020
چسب رولی دوطرفه
چسب رولی دوطرفه
سپتامبر 21, 2020

چسب کاغذی باریک

مجموعه تولیدی چسب دانا با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید و واردات انواع چسب های صنعتی فعالیت می کند و توانسته در چند سال اخیر در این صنعت درخشیده است. در این راستا بر آن شدیم تا خدمات خود را گسترش داده و فروش چسب کاغذی باریک را به صورت آنلاین درآوریم. در کنار استادکاران و کاربران عزیز هستیم، تا بتوانیم علاوه بر خدمت رسانی در سراسر کشور، گامی نو در تولید چسب کاغذی باریک ایفا کنیم .

چسب کاغذی باریک در انجام و ارائه‌ ی کارهای هنری به شما کمک زیادی خواهد کرد تا نتیجه‌ی تمیزتری بگیرید. چسب کاغذی باریک می‌تواند کاغذ طراحی شما را روی تخته‌ شاسی محکم نگه‌ دارد یا برای سفید ماندن حاشیه‌ ها در زمان نقاشی با آبرنگ ، گواش یا مدادرنگی ، در حاشیه کار استفاده شود. چسب کاغذی باریک حتی زمان ارائه‌ ی کار به استاد هم به کمک شما می‌ آید و کارتان را به‌ راحتی به دیوار وصل می‌ کند. چنین چسبی قادر است تکه‌ های ماکت را به‌طور موقت و آزمایشی به هم وصل کند.چسب کاغذی باریک کاربرد های فراوان خود را مدیون کنده‌ شدن آسانش است. این ویژگی نه‌ تنها شما را از کاربرد کاتر یا قیچی برای بریدن چسب بی‌ نیاز کرده و سرعت تان را بالا می‌ برد که مانع به‌ جا ماندن رد چسب روی کار و آسیب رسیدن به آن می‌ شود.

در دنیای امروز که فروش های اینترنتی بسیار شایع شده است چسب کاغذی باریک نیز از قافله به جا نمانده است و در فروشگاه های اینترنتی با قیمت های تعیین شده ی مناسب برای فروش به معرض دید افراد گذاشته شده اند. البته ناگفته نماند که برخی از چسب های کاغذی باریک با مقاومت های بالا برای منظور های خاصی تولید شده اند که افراد بسته به نوع استفاده ی خود می توانند از موارد عادی و یا فوق العاده چسب کاغذی باریک استفاده نمایند.

تولیدی چسب