چسب شیشه ای شفاف
چسب شیشه ای شفاف
مارس 13, 2020
چسب کاغذی پهن
چسب کاغذی پهن
آگوست 5, 2020

قیمت چسب دو طرفه

قیمت چسب دو طرفه نسبت به انواع آن مختلف است اما در نهایت قیمت چسب دو طرفه نسبت به کارایی بالایی که دارند بسیار مناسب و به صرفه است. چسب ارزان قیمت ملاک نیست، مهم این است که چسب چه قابلیتی دارد و آیا نیاز ما را برطرف می کند در غیر این صورت مشتری متضرر می شود و باید مجددا هزینه کند.

خرید و قیمت چسب دو طرفه

چسب دوطرفه به نوار چسبی می گویند که در مقابل فشار حساس بوده و توسط ماده چسبنده دو طرف آن پوشش داده می شود.این محصول منحصرا برای چسباندن دو سطح به یکدیگر است علت اصلی استفاده از چسب دوطرفه، ارائه محصول نهایی با کیفیت و دقت و کارایی بالا است.در تقسیم بندی چسب ها از نظر ضخامت، می‌توانیم به چسب دوطرفه نازک و چسب دوطرفه بعد دار اشاره نمود. که قیمت چسب دو طرفه بر اساس ضخامت و نوع متفاوت می باشد . چسب ‌های دوطرفه نازک بطور معمول در کارهای سبک به کار گرفته می ‌شونداما چسب های دوطرفه بُعدی که ضخامت بالاتری نسبت به بقیه دارند در کارهای سنگین مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

قطعا یکی از فاکتورهایی که حتما باید موقع خرید چسب دو طرفه رعایت کنید در نظر گرفتن شرایط محیطی و قیمت چسب دو طرفه است. به عنوان مثال اگر محیط کاری و یا محل استفاده از این چسب در دمای بسیار پایین است، نوع معمولی آن اتصال بسیار ضعیفی خواهد داشت و حتما باید متناسب با شرایط سخت و سرد دمایی باشد. همین امر برای دماهای بالا نیز صادق است.

از طرف دیگر اگر سطوحی که مد نظر قرار داده ایم در معرض آب یا تابش شدید uv هستند و یا رطوبت زیادی با آن در تماس خواهد بود حتما چسب دو طرفه نیز باید مقاوم به این فاکتورها باشد که خوشبختانه انواع مقاوم آن در بازار موجود می باشند. برای اطلاع از قیمت چسب دو طرفه با کارشناسان ما تماس بگیرید .

تولیدی چسب