چسب دار کردن عایق الاستومری
چسب دار کردن عایق الاستومری
نوامبر 24, 2020
عایق الاستومری EPDM
عایق الاستومری EPDM
دسامبر 4, 2020

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار

انواع عایق الاستومری رولی پشت چسبدار عبارتند از: عایق الاستومری رولی ساده، عایق الاستومری رولی پشت چسبدار، عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم ، عایق الاستومری صوتی ساده و موجدار ، عایق الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک

مزایای عایق الاستومری رولی پشت چسبدار

ضد حریق و نسوز، ضد آب و دارای ساختار سلولی بسته، عایق صوتی (جاذب صدا)، دارای ساختار سلولی بسته، عمر مفید بسیار بالا، مناسب برای انواع شرایط آب و هوایی، ضریب انتقال حرارت بسیار ناچیز، سرعت بالا در نصب و اجرا، محافظت در برابر خوردگی بین عایق و لوله (فلز)، عایق خود چسب و فوم چسب دار، دوستدار محیط زیست، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، قابلیت رنگ پذیری و دارای گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار یکی از پرکاربردترین تجهیزات جانبی در صنعت ساختمان سازی است. عایق الاستومری رولی پشت چسبدار با ویژگی‌های به خصوصی که دارد مشکلات زیادی را از سازندگان بناها و معماران و مسئولین تاسیسات رفع می‌کند. برای مثال جلوگیری از هدر رفت انرژی از طریق لوله‌‌های آب گرم و آب سرد یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که عایق الاستومری رولی پشت چسبدار دارد. عایق الاستومری رولی پشت چسبدار علاوه بر عایق کردن این لوله‌ها، می‌تواند نقش موثری در جلوگیری آنها از حریق داشته باشد. چرا که پیوستگی زیاد اجزای سازنده در عایق الاستومری می‌تواند مانع از نفوذ حرارت و آتش به لوله‌ها یا فضاهای تاسیساتی شود.

به همین خاطر معماران و مسئولین تاسیسات در هنگام ساخت و ساز انواع فضاها سعی می‌کنند بیشترین استفاده را از عایق الاستومری رولی پشت چسبدار داشته باشند تا بدین ترتیب با یک بار هزینه برای عایق الاستومری رولی پشت چسبدار، از هزینه‌های آتی که در اثر نبودن عایق الاستومری بر ساختمان وارد می‌شد جلوگیری کنند.

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار کایفلکس

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار کایفلکس با چسب مسلح نخدار آلمانی با کیفیت بسیار بالا، جهت نصب بر روی انواع کانال های هوا، مخازن، لوله های سرد سایز بالا و … بدون نیاز به چسب مایع مورد استفاده قرار میگیرند. عایق الاستومری رولی پشت چسبدار جهت کاهش هزینه های نیروی انسانی و تسریع و تمیزی کار نصب و اطمینان از اتصال بی عیب و نقص عایق به سطح کانال و لوله، ابداع گردیده است.

عایق حرارتی الاستومری رولی با روکش آلومینیومی

در محیط های باز به دلیل مقاومت در برابر اشعه U.V عایق های حرارتی الاستومری رولی توسط آلومینیوم های ساده و یا مسلح شده با نخ فایبرگلاس با ضخامت های 90 میکرون الی 400 میکرون متناسب با نیاز مشتری روکش می شوند.نخ فایبرگلاس باعث استحکام بیش تر عایق الاستومری می شود و از پارگی جلوگیری می کند.

عایق‌ الاستومری بدون روکش را، تنها می‌توان در محیط‌های داخلی ساختمان استفاده کرد. اما برای فضاهای خارجی توصیه می‌شود حتما ار عایق‌های رولی روکشدار استفاده شود. عایق رولی با روکش آلومینیوم، در برابر ضربه و شرایط جوی مقاوم است. از این عایق در ایزوله‌سازی مخازن، لوله‌های گرم و سرد، سیستم‌های گرمایشی و تبرید استفاده می‌شود.

عایق‌ الاستومری به دو صورت ساده و پشت چسبدار در عرض‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰میلی‌متر و ضخامت‌های ۶-۹-۱۳-۱۹-۲۵-۳۲ و۵۰ عرضه می‌گردد.

عایق های حرارتی الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

در محیط های باز به دلیل مقاومت در برابر اشعه U.V عایق های حرارتی الاستومری لوله ای توسط روکش های آلومینیوم به صورت ساده یا مسلح شده با نخ فایبرگلاس با ضخامت های 130 میکرون الی 400 میکرون متناسب با نیاز مشتری روکش می شوند وجود نخ فایبرگلاس باعث استحکام بیشتر می شود وازپارگی جلوگیری می کند.

تولیدی چسب