ابر و اسفنج پشت چسبدار1
ابر و اسفنج پشت چسبدار
آوریل 20, 2022
چسب پلی اتیلن
چسب پلی اتیلن
آگوست 24, 2023

چسب برزنتی صنعتی
چسب برزنتی صنعتی با مقاومت طولی بالا و چسبندگی زیاد که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و به دلیل داشتن این ویژگی ها به عنوان محافظ کابل های مخابراتی، آب بند قالب های فلزی، بتن ،صحافی کتاب و بسته بندی کالا های سنگین مناسب می باشد

لازم به ذکر است چسب صنعتی برزنتی یک ابزار پر طرفدار میان تکنسین‌های تعمیر در صنایع گوناگون نیز می باشد. شاید برایتان جالب باشد که تاریخچه چسب صنعتی برزنتی را بدانید، امروزه چسب صنعتی برزنتی طرفداران خاص خودش را دارد و بسیار محبوب است، این چسب تا جنگ جهانی دوم هنوزکشف نشده بود،یک بانوی کارگر به ناک وستا استوت یا وستا اشتودت که در کارخانه مهمات سازی و در بخش بسته بندی فعالیت داشت و وظیفه او مهر و موم کردن جعبه ها با موم و نوار بود. متوجه این شد که سربازان به سختی در تلاش هستند که جعبه ها را باز کنند و ایده خوبی به ذهنش رسید و این ایده را با رئیس جمهور در میان گذاشت. ایده او این بود که جعبه ها را با نواری ضدآب بسته بندی کنند.

بعد از گذشت مدتی از هیئت تولید جنگ خبر آمد که شرکتی این مدل چسبها را تولید کرده است که در آن زمان این نوع چسب باعث غرور و حس خوب نظامی تبدیل شد. سربازان ازچسب صنعتی برزنتی برای تعمیر وسایل نقلیه، چادرهایشان و حتی لباس های شخصی خود استفاده می کردند. یکی دیگر از کاربردهای این چسب در آن زمان این بود که به عنوان باند موقت برای پانسمان زخم هایشان مورد استفاده قرار می‌گرفت. چسب صنعتی برزنتی در طول این سالها با توجه به طراحی و کاربردهای آن نیز بسیار تغییر کرده است که در حال حاضر در طرح ها و اندازه های مختلف موجود است که برای انواع کاربرد ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

تولیدی چسب