چسب کاغذی پهن
چسب کاغذی پهن
آگوست 5, 2020
آلومینیوم پشت چسبدار
آلومینیوم پشت چسبدار
آگوست 28, 2020

خرید چسب کاغذی

خرید چسب کاغذی که یکی از چسب های پر طرفدار و متنوع در بازار است قیمت های متنوعی دارد و با توجه به نمره های مختلف چسب کاغذی مقدار چسبندگی و ضخامت این چسب باید براساس کارآیی تعیین شود .

خرید چسب کاغذی بر اساس کاربرد آن :

در جداسازی رنگ ها در نقاشی های هنری ، برای ثابت نگه داشتن کاغذ طراحی و نقاشی روی تخته شاسی ، محافظت از پخش شدن رنگ به دیگر ناحیه هنگام نقاشی دیوار یا ساختمان با دست یا اسپری رنگ ، در مبل سازی و تعمیرات مبل و صندلی ، نقاشی خودرو و هواپیما ، در کارخانه های تولید لوازم خانگی ، برای مسکینگ کردن (پوشش) قطعات در پوشش های رنگ پودری که با تفنگ الکترو استاتیک پاشیده می شود ، در آبکاری و سند بلاست و ….دارد .

زمانی نیاز به یک نوار کاغذی ارزان آشکار شد که صنعت خودروسازی نیاز به پوشاندن و محافظت قسمت هایی از ماشین در حین رنگ پاشی و رنگ کردن ماشین داشت ، این استفاده باعث توسعه ی نوار چسب کاغذی شد .

خرید چسب کاغذی در بزرگترین فروشگاه اینترنتی

خرید چسب کاغذی در انواع مختلف در لوازم خانگی , آزمایشگاهها , نقاشی ساختمان ، الکترونیک و صنایع خودرویی جهت ایجاد پوشش در هنگام رنگ آمیزی و عایق کاری خودرو قابل استفاده می باشد. .(کلیه نوار چسب های کاغذی با توجه به سفارش در عرض ها و طولهای متفاوت قابل تولید می باشند .)

برای اطلاع از قیمت و خرید چسب کاغذی به صورت خرده و در صورت نیاز به خرید عمده چسب کاغذی با مسئول سایت تماس بگیرید تا از تخفیف های خرید چسب کاغذی به صورت عمده اطلاع پیدا کنید.

تولیدی چسب