قیمت چسب دو طرفه
قیمت چسب دو طرفه
آگوست 5, 2020
خرید چسب کاغذی
خرید چسب کاغذی
آگوست 5, 2020

چسب کاغذی پهن

چسب کاغذی پهن کاربر های بسیاری دارد که به مدت طولانی می شود از آن استفاده کرد، چسب کاغذی پهن یک گزینه مناسب برای طراحی و نقاشی بروی تخته شاسی و ایجاد حاشیه در نقاشی ،ماکت سازی و … استبرای برخی از کاربردهای پوششی مانند شن و ماسه ، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا یک شرط ضروری نیست. در این حالت ، یک تکیه گاه ضخیم که در برابر فشار زیاد مقاوم به ساینده باشد بسیار حیاتی است. اما نوارهای پوشاننده نیز باید بدون تمیز کردن باقی مانده و بدون آسیب رساندن به بستر ، بتوانند به طور تمیز از بین بروند.

استفاده آسان چسب کاغذی پهن باعث سهولت در کار می شود زیرا چسب کاغذی پهن را می توان با دست و به راحتی برید و نیازی به هیچ وسیله ای مانند کاتر و قیچی ندارد.چسب کاغذی پهن بی اثر است. تعریف چسب بی اثر : یعنی هنگام چسباندن و کندن از روی دیوار یا شیشه و سرامیک و تخته اثری از چسب کاغذی پهن باقی نخواد ماند.

چسب کاغذی پهن یکی از انواع چسب هایی هستند که معمولا در کارهای روزمره از آن استفاده می کنیم. این چسب ها بیشتر برای مصارف طراحی و نقاشی ها و نقاشی اتومبیل استفاده می شوند، چسب کاغذی پهن دارای چسبندگی مناسبی هستند و موقع کندن، چسب به محل آسیب نمیزند.
چسب کاغذی پهن يکی از ابزارهایی است که هرنقاش خودرو و ساختمان و دانشجویان طراحی و معماری به آن نياز دارد.

تولیدی چسب