تولید چسب صنعتی
تولید چسب صنعتی
اکتبر 5, 2020
چسب کاغذی پزشکی
چسب کاغذی پزشکی
اکتبر 5, 2020

چسب دو طرفه اسفنجی

چسب دو طرفه اسفنجی کاربردهای گسترده ای در محیط‌های خانگی و صنعتی دارد.در ایران چسب دو طرفه اسفنجی عمدتاً در صنایع کیف و کفش، ساخت قطعات الکتریکی، ساخت قطعات کامپیوتر، صنایع بهداشتی، تولید آلبوم دیجیتال، صنایع کارتن سازی، تولید لباس، ساخت اتومبیل و… کاربرد دارد .

خرید و قیمت چسب دوطرفه اسفنجی

برای اطلاع از قیمت چسب دو طرفه اسفنجی با طول های مختلف با کارشناسان ما تماس بگیرید . جهت اطلاع از چسب دو طرفه اسفنجی با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا از تخفیف های فروش عمده مطلع شوید.

رنگ اسفنج چسب دوطرفه اسفنجی مشکی بوده و از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار است چسب دوطرفه اسفنجی به نوار چسبی اتلاق می ‌‌شود که در مقابل فشار حساس بوده و توسط ماده چسبنده دو طرف آن پوشش داده شده است. این محصول منحصرا برای چسباندن دو سطح به یکدیگر به طوریکه در محصول نهایی قابل رویت نمی باشد. علت اصلی استفاده از چسب دوطرفه اسفنجی، ارائه محصول نهایی با کیفیت و دقت بالا می‌باشد . از جمله کاربرد آن برای چسباندن انواع بنر ها و پوستر ها به سنگ ، گچ و کاشی مس باشد . همچنین چسباندن چوب لباسی ، چسباندن انواع لوازم به دیوار آشپزخانه و سرویس های بهداشتی است و برای چسباندن هولدر موبایل به داشبورد و شیشه اتومبیل نیز کاربرد دارد

تولیدی چسب