فروش چسب برزنتی
فروش چسب برزنتی
آگوست 30, 2021
انواع چسب صنعتی
انواع چسب صنعتی
سپتامبر 28, 2021

قیمت چسب صنعتی

قیمت چسب صنعتی که انواع مختلفی دارد و کاربرد های بسیار زیاد در مصارف صنعتی و حتی خانگی دارد، بر اساس عوامل مختلفی تعیین و قیمت گذاری میشود. گروه تولیدی چسب دانا که یکی از بزرگترین تولیدی های چسب می باشد جهت رفاه حال مشتریان عزیز قیمت چسب صنعتی را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه عرضه می کند. در ادامه عوامل موثر بر قیمت چسب صنعتی را بررسی می کنیم:

عوامل موثر بر قیمت چسب صنعتی

  • مواد اولیه

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت چسب صنعتی، مواد اولیه می باشد. در تولید برخی از چسب های صنعتی از مواد ساده تری استفاده میشود و همین امر هزینه های اولیه را کاهش میدهد. اما در مواردی که از مواد شیمیایی خاص استفاده میشود قیمت چسب بالاتر می رود. علاوه بر این موضوع کیفیت مواد اولیه هم بر قیمت چسب صنعتی اثر گذار است. گروه تولیدی دانا همواره از با کیفیت ترین مواد اولیه در ساخت چسب های خود استفاده می کند.

  • نوع بسته بندی

نوع بسته بندی چسب ها یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت چسب صنعتی می باشد. برای بسته بندی برخی از چسب ها از پک های ساده تری استفاده میشود در حالی که برای برخی دیگر از مواد مخصوصی در بسته بندی استفاده میشود و قیمت چسب صنعتی بر همین اساس بالا و پایین می رود.

  • قدرت چسبندگی

هر چقدر قدرت چسبندگی بیشتر باشد، قیمت چسب صنعتی بیشتر میشود. در مقابل هر چقدر قدرت چسبندگی کمتر باشد مانند چسب های کاغذی قیمت کمتر میشود.

جهت خرید و ارائه مشاوره با تیم ما در چسب دانا در تماس باشید.

تولیدی چسب