چسب نواری کاغذی
چسب نواری کاغذی
فوریه 16, 2021
فروش چسب دوطرفه
فروش چسب دوطرفه
مارس 7, 2021

چسب کاغذی کارتن

مزیت های استفاده از چسب کاغذی کارتن :

چسب کاغذی کارتن سبک بوده و چسبندگی آنها خیلی زیاد نیست.به دلیل ساخته شدن چسب کاغذی کارتن از کاغذ و متریال های طبیعی ، عموما حساسیت زا نیستند.به علت سبک بودن چسب کاغذی کارتن، قیمت بالایی ندارند.

در سایز ها و پهنا های مختلف عرضه می شوند که در کاربرد های مختلف به کار می آیند.به دلیل ماهیت کاغذی و نداشتن قدرت چسبندگی بیش از حد چسب کاغذی کارتن معمولا در امور مختلف به عنوان چسب موقت مورد استفاده قرار می گیرد.به ماده ی حلال خاصی نیاز ندارد.

چسب کاغذی کارتن هم به علت سبک وکیفیت در چسبندگی بسیار مورد استفاده اند واز قابلیت دیگر انها در کار بسته بندی کارتن و بسته های امانتی است .

عوامل مؤثر در کیفیت چسب کاغذی کارتن:

از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار بر کیفیت چسب کاغذی کارتن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چسبندگی : میزان چسبندگی در واقع مقدار نیروی لازم برای جداسازی نوار چسب از سطح می باشد. می توان به وسیله نیروسنج میزان چسبندگی را محاسبه نمود.
مواد تشکیل دهنده فیلم : فيلم هايي كه جهت توليد چسب کاغذی کارتن بكار مي روند معمولا از نوع Bi Axially Oriented Poly Propylene هستند که به اختصار BOPP نامیده میشود.
نوع ماده چسب : در چسب های نواری می بایست از ماده چسب کاغذی کارتن با کیفیت استفاده شود.
میزان کشش : این فاکتور به معنی این است که نوار چسب پس از چه میزان کشش پاره می شود. میران کشش به نوع و کیفیت فیلم بستگی دارد.

تولیدی چسب