قیمت چسب کاغذی
قیمت چسب کاغذی
سپتامبر 11, 2020
چسب کاغذی باریک
چسب کاغذی باریک
سپتامبر 15, 2020

چسب دو طرفه ارزان

طرز استفاده از چسب دو طرفه ارزان به این صورت است که مقداری از طول چسب که در نظر دارید را باز می کنید و آن را روی سطح اول می چسبانید و خوب فشار می دهید بعد از آن برچسب روی دیگر آن را برداشته و جسم دوم را روی آن می چسبانید و دوباره خوب فشار می دهید تا چسب اثر کند.
چسب دو طرفه ارزان کاربردهای زیادی دارد و یکی از دلایل بسیار مهمی که سبب می شود هنگام خرید چسب دو طرفه ارزان نکات لازم را رعایت کنیم نیز همین موضوع است.

ویژگی های سطح مورد نظر :قطعا چسب دو طرفه ارزان خریداری می کنید تا دو سطح مختلف یا با ویژگی های یکسان را به یکدیگر برای مدت زمانی معین بچسبانید لذا حتما باید ویژگی های این سطوح را بشناسید و متناسب با آن چسب دو طرفه ارزان را انتخاب کنید.
توجه داشته باشید که اگر روی سطح شما پرداخت انجام شده باشد مانند سطحی که بر روی آن رنگ خورده است، قدرت چسبندگی چسب دو طرفه ارزان بر روی آن ضعیف خواهد بود و به مرور پوسته پوسته خواهد شد.

چسب دو طرفه ارزان با کارایی بالا برای کاربردهای در فضای باز مناسب هستند همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر نور( UV )، و هر شرایط سخت آب و هوایی را دارد.در برخی موارد که نیاز به پیوند دارند، اتصال دهنده های مکانیکی سنتی مانند میخ پرچ ، جوش ، پیچ یا چسب مایع ممکن است مناسب نباشد یا حتی به این موارد آسیب برساند اینجاست که چسب دو طرفه ارزان از اهمیت ویژه ای برخوردار می شوند.

تولیدی چسب