کاغذ پشت چسب دار
کاغذ پشت چسب دار
نوامبر 24, 2020
چسب دار کردن عایق الاستومری
چسب دار کردن عایق الاستومری
نوامبر 24, 2020

چسب برزنتی ضد آب

مقاومت چسب برزنتی ضد آب در برابر نفوذ رطوبت آب و بخارات نیز بسیار بالاست و این مقاومتِ نوار چسب برزنتی باعث گشته پس از استفاده از نوار چسب برزنتی ،نقطه ی اتصالِ مربوطه از نفوذ هرگونه رطوبت و خیسی مصون و محفوظ بماند.از جمله مزایای مهم و ویژه ی دیگرِ چسب برزنتی ضد آب خاصیت مقاومتِ نوار چسب برزنتی در برابر اثرات بخارهای قلیایی ، اسیدی و نیز مواد شیماییِ خورنده می باشد . در واقع نوار چسب برزنتی قسمت درزِ و اتصال را در برابر فعل و انفعالات شیمیایی بطور کامل محافظت می کند و به وفور در محیط های تحقیقاتی آزمایشگاهی قابلیت کاربرد دارد.

خاصیت چسبندگی بالای چسب برزنتی ضد آب باعث شده مقاومت نوار چسب برزنتی در برابر روغن و چربی به میزان زیادی ارتقا یابد. بطوریکه از نوار چسب برزنتی در محیط های آغشته به روغن بدون محدودیت امکان استفاده می گردد. سطوح خارجی و بیرونیِ نوار چسب برزنتی در برابر سایش اصطکاک و دیگر مواردِ خشنِ محیطی به میزان بالایی از خود مقاومت نشان می دهد و همین خصوصیت باعث شده به این محصول صفت ضد سایش بودن را اطلاق کنند. همانطور که در بالا اشاره شد نوار چسب برزنتی در برابر گرمایش و سرمایشِ محیطی بسیار مقاوم است، بطوریکه می توان ادعا نمود نوار چسب برزنتی در محدوده ی دماییِ ۵- تا ۷۰+ درجه سانتیگراد بصورت کاملا مفید دارای کارایی و عملکردِ مفید است.

با توجه به میزان کاربردِ فراوانِ نوار چسب برزنتی در پوششِ نقاط اتصال عایق الاستومری،می توان گفت نوار چسب برزنتی از ملزومات و متعلقاتِ عایق بندی در سیستم عایق الاستومری محسوب گشته و چسب برزنتی ضد آب به خوبی خطوط و درزهای اتصال عایق الاستومری را پوشانده و باعث تکمیل مراحلِ نهاییِ عایق بندی می شود. با استفاده از چسب برزنتی ضد آب بر روی این نقاط اتصال، از استهلاک و تخریب سیستم عایق بندی بطور کامل جلوگیری و سطوحِ زیر عایق الاستومری کاملا از نفوذ آب،رطوبت،بخار،باکتری،قارچ و… مصون می ماند. همین کاربرد نوار چسب برزنتی در سیستم عایق بندی باعث دوامِ بیشترِ سیستم عایق الاستومری شده و در مدت زمان نیز باعث افزایش راندمان و کاهش افت حرارت و برودتِ بدنه ی سیستم های حرارتی و برودتی می گردد.

مشخصات چسب برزنتی ضد آب

چسب برزنتی ضد آب مناسب برای ترمیم و چسباندن اشیا به هر شکل
چسب برزنتی ضد آب مناسب برای استفاده در کار دستی و تعمیرات حرفه ای
چسب برزنتی ضد آب چسبندگی زیاد بر روی سطوح مسطح و غیر مسطح
چسب برزنتی ضد آب مقاوم در برابر آب
چسب برزنتی ضد آب ماندگاری طولانی

همان طور که گفتیم چسب برزنتی ضد آب از برزنت ساخته شده است که باعث می شود نوار و برزنت مناسب تر باشد، فرمول چسب جدید، در زمستان ریزش نمی کند و در مورد این چسب برزنتی ضد آب چهار ویژگی برجسته وجود دارد: چسبندگی قوی، مقاومت در برابر کشش، شکستن آسان، ضد آب، مقاوم در برابر سایش، مناسب برای انواع مصارف می باشد که بعد از تعمیر نوار بوم آسیب دیده باز نمی شود و کیفیت بسیار خوبی دارد و همچنین چسب برزنتی ضد آب پس از دوخت، نوار نشت نمی کند، عملکرد ضد آب خوب است و کیفیت پایدار است و البته تعداد یکبار خرید 5 رول می باشد که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در مورد چسب برزنتی ضد آب ویژگی برجسته وجود دارد که همان طور که گفتیم چسبندگی قوی، مقاومت در برابر کشش به راحتی شکسته نمی شود، ضد آب، مقاوم در برابر سایش، مناسب برای انواع کاربرد ها می باشد و فرمول چسب برزنتی ضد آب به این شکل است که، در زمستان نمی ریزد، چسبندگی با استحکام بالا، پس از تعمیر نوار آسیب دیده از جنس برزنت، کیفیت بسیار خوبی دارد که این چسب برزنتی ضد آب در عرض های متنوع سانتی متر، خمیر قوی و بادوام، سطح لاستیکی گسترده، راحت تر برای استفاده عرضه می شود و البته با کیفیت و ضمانت بازگشت وجه، مشتریان اول، رضایت شما اولویت دارد.

در واقع چسب برزنتی ضد آب یک نوار حساس به فشار است که برای استحکام بیشتر، پشتی پارچه ای یا پارچه ای دارد و سطح خارجی معمولاً از پلی اتیلن کد گذاری می شود در حالی که چسب روی سطح داخلی یک چسب مبتنی بر لاستیک است و ترکیب همه این مواد یک نوار نسبتاً قوی ایجاد می کند که به خوبی رطوبت را حفظ می کند. البته در انتخاب چسب برزنتی ضد آب اندازه کافی جالب توجه است که نوار چسب یک اختراع نظامی بود که در جنگ جهانی دوم برای مهر و موم کردن جعبه های مهمات در برابر آب و هوا ایجاد شد و با این حال، این بدان معنا نیست که خواص ضد آب نوار چسب، آن را برای تعمیر برزنت ها مناسب می کند.

 

مصارف چسب برزنتی ضد آب

چسب برزنتی ضد آب ایده آل برای خانه، کابین، حیاط، قایق سواری، کشاورزی، سایت های ساخت و ساز و تفریح و همچنین بسته بندی های مستحکم مربوط به باربری ها است که چسب برزنتی ضد آب راه حلی عالی برای ترمیم پارگی ها و شکاف ها است و این چسب برزنتی ضد آب منحصر به فرد نقاط تنش را قبل از ایجاد پارگی تقویت می کند و برای اتصال به یکدیگر و ایجاد یک درز ضد آب مطمئن استفاده کنید که البته چسب برزنتی ضد آب برای استفاده در فضای باز و داخلی طراحی شده است. از طرف دیگر چسب برزنتی ضد آب برای تعمیرات مناسب تر است و به جای اینکه نواری با پشت پارچه ای باشد که با پلی اتیلن پوشانده شده است، به عنوان یک بافت پارچه پلی است که به اندازه یک برزنت قوی و بادوام است که سازنده از یک چسب قوی و ضد آب استفاده می کند که حداکثر اتصال را بین نوار و سطح برزنت ایجاد می کند.

چسب برزنتی ضد آب نه تنها از نوار چسب قوی‌تر است، بلکه تغییرات آب و هوایی را نیز بهتر کنترل می‌کند و این چسب در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است و همچنین در انواع شرایط آب و هوایی انعطاف پذیر است کا چسب برزنتی ضد آب که بر اساس دستورالعمل سازنده روی یک پارگی یا سوراخ اعمال می شود، تعمیر تقریباً دائمی ایجاد می کند که باید به اندازه خود برزنت دوام مقابل، نوار چسب تمایل دارد خیلی سریع خراب شود و در مقابل نور خورشید خوب عمل نمی کند و در دماهای سرد نسبتا شکننده می شود که علاوه بر این، زمانی که چسب لاستیکی به اندازه کافی کهنه شود، در معرض پوسیدگی خشک است.

البته هنگامی که زمان تعویض چسب برزنتی ضد آب فرا می رسد، توصیه می کنیم آن را برش دهید و قطعات را برای تعمیرات بعدی ذخیره کنید زیرا شما هرگز نمی دانید چه زمانی تکه ای از برزنت قدیمی برای ایجاد یک وصله برای رسیدن به پایان سفر مفید خواهد بود و این یک وصله خوب و مستحکم با چند تکه نوار ترمیم برزنت باعث می شود زمانی که هیچ گزینه دیگری ندارید، تعمیر اضطراری عالی انجام شود و نحوه تعمیر با چسب برزنتی ضد آب را به راحتی بررسی کنید و البته اگر مطمئن نیستید که چسب برزنتی ضد آب چیزی است که در خانه خود به آن نیاز دارید، نگاهی دقیق ‌تر به رایج‌ ترین وسایل خانه بیندازید و مشخص کنید که از چه چیزی ساخته شده‌اند که اگر از برزنت ساخته شده باشند، احتمال زیادی وجود دارد که چسب برزنتی ضد آب باشد و با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید میزان تعمیرات را که چسب برزنتی ضد آب می تواند کمک کند، تصور کنید. که به عنوان مثال برای تعمیرات داخلی مناسب است و هنگامی که چسب پلی اتیلن را انتخاب می کنید، باید تا حد امکان از آن در تعمیرات خانه خود استفاده کنید.

پاسخ نوع چسب برزنتی ضد آب به کاربرد مورد نظر آن بستگی دارد و اگر می خواهید چسبی داشته باشید که در فضای باز کار کند، باید به دنبال چسبی باشید که مقاوم در برابر آب و هوا، مقاوم در برابر قالب و دارای قابلیت اتصال بالا باشد، مانند یک پلی اتیلن اپوکسی با کیفیت است و هر محصولی که هر یک از این الزامات را برآورده کند به شما در انجام انواع تعمیرات در فضای باز کمک می کند و اگر این اولین باری است که با این چسب کار می کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا نکات و ترفندهایی وجود دارد یا خیر که در واقع، کلید هر کار تعمیر موفق، محصول مناسب برای آن کار است. به جای گرفتن اولین چسب برزنتی ضد آب که روی قفسه می بینید، از نحوه استفاده از آن و برای چه اقلام و موادی مطمئن شوید و دستورالعمل های سازنده را به طور کامل بررسی کنید.

درباره ما

شرکت ما با ده ها سال تجربه در زمینه تولید تجاری چسب برزنتی ضد آب با اندازه سفارشی و استاندارد فعالیت می کند که متوجه شدیم که یافتن ترکیب مناسبی از راحتی، خدمات، کیفیت و قیمت در یک تامین کننده آنلاین چسب برزنتی ضد آب عملا غیرممکن است. به همین جهت ما کسب و کار خود را با در نظر گرفتن نیازهای مشتری اداره می کنیم و اکنون، شما می توانید از تعهد ما برای ارائه جایگزین بهتر بهره مند شوید که رضایت مشتری در راس لیست اولویت های ما قرار دارد. در واقع شرکت ما تعهد می دهد خدماتی را که شایسته شماست، راحتی مورد نظر و کیفیتی که انتظار دارید ارائه دهد و همه در یک مکان است و ما کسب و کاری هستیم که توسط مشتریان برای مشتری راه اندازی شده است و در عرضه چسب برزنتی ضد آب متعهد به انجام تجارت صادقانه و اخلاقی با مصرف کنندگان و مشاغل و همچنین ارائه پایین ترین قیمت ممکن برای همه محصولات ما است. اگر می خواهید از سفارش آنلاین راحت ما برای چسب برزنتی ضد آب استفاده کنید یا برای همه نیازهای سفارشی خود با ما تماس بگیرید که سیستم سفارش ساده ما محصول با کیفیت شما را به سرعت و کارآمد در راه خواهد بود.

تولیدی چسب