چسب کاغذی ۲ سانتی متری
چسب کاغذی ۲ سانتی متری
آوریل 20, 2022
چسب برزنتی صنعتی6
چسب برزنتی صنعتی
آوریل 20, 2022

ابر و اسفنج پشت چسبدار
ابر اسفنج پشت چسبدار در دو مدل پشت چسب دار و اسفنج پشت چسبدار ، نخ دار که به آن مسلح نیز گفته می شود، موجود است که به صورت نیمه چسبدار نیز می باشد. ابر و اسفنج پشت چسبدار در ابعاد و اندازه های مختلف و با بسته بندی و کیفیت بالایی قابل ارائه می باشد. ابر و اسفنج پشت چسبدار از عرض یک سانتی‌متری الی ۱۵۰ سانتی متری وجود دارد. اسفنج بدون چسب که ضخامت آن معمولاً به ۵ سانتی متر به بالا قابل عرضه می باشد. این محصولات معمولاً به صورت تکه های دو بعدی، سه بعدی، رول، ورق قابل تولید می باشد. همینطور تنوع در چگالی فوم و ضخامت از دیگر ویژگی های محصول می باشد.

ابر و اسفنج پشت چسبدار استفاده های زیادی دارد از کاربرد این محصولات می توان در صنایع خودروسازی، بسته بندی ورزشی، ساختمان سازی، برق و الکترونیک، تجهیزات پزشکی ،به عنوان نوار آب بند ،عایق حرارتی، عایق صوتی ،ضربه گیر، عایق رطوبتی و درزگیر صنعتی نام برد. کارایی های ابر و اسفنج پشت چسبدار در ساخت و تولید ضربه گیر برای صندلی و نیمکت های آهنی مهد کودک ها و مدارس استفاده از ابر اسفنج پشت چسبدار در صنعت برق الکترونیک این مدل چسب در تولید عایق های صوتی عایق های رطوبتی عایق های برودتی و حرارتی و لرزه گیر به کار گرفته می‌شود.

از ابر و اسفنج پشت چسبدار به عنوان ضربه گیر گوشه های درب اتومبیل نیز در صنعت خودرو سازی استفاده می شود و همچنین این چسب ها در ساخت و تولید به عنوان ضربه گیر برای در کابینت های آشپزخانه قابل استفاده می باشد و همچنین تولید درزگیر های مسکونی و صنعتی قابل استفاده می باشد ابر و اسفنج پشت چسبدار گزینه مناسبی برای ایزوله کردن لوله های آب نیز می باشد.

این مجموعه تولیدی با استفاده از تکنولوی های روز دنیا و به کار گیری مواد اولیه مرغوب توانسته تا محصولات با کیفیت را تولید و به بازار عرضه نماید. در صورتی که قصد خرید این محصولات را دارید می توانید با شماره تلفن های درج شده بر روی سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. این مجموعه امکان ارسال سفارشات شما را به تمام نقاط ایران دارد. اعتماد شما مشتریان عزیز امکان پیشرفت و توسعه در صنعت مان را به ما می‌دهد و اعتماد شما سرمایه ماست. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده حاصل فرمایید.

تولیدی چسب