آلومینیوم پشت چسبدار
آلومینیوم پشت چسبدار
آگوست 28, 2020
چسب دوطرفه مسلح
چسب دوطرفه مسلح
آگوست 28, 2020

ابر پشت چسبدار

ابر پشت چسبدار چسب دانا اقدام به تولید ابرهای پشت جسبدار با کیفیت عالی نموده است .این ابرهای یک رو چسب میباشد که با کندن کاغذ به محل مورد نظر چسباند میشوند و از ایجاد زخم روی بینی جلوگیری می کنند.

موارد مصرف ابر پشت چسبدار

ابر پشت چسبدار در مواردی نظیر ماسکها و یا شیلدهای صورت استفاده میگردد. امروزه با فراگیر شدن انواع ویروس ها و بیماری ها نظیر کرونا و …

افراد دایما از ماسک ها و ابر پشت چسبدار متنوع استفاده میکنند.

ابر پشت چسبدار برای رفع استفاده دائمی از ان ماسک ها باعث زخم شدن و ایجاد ناراحتی در نواحی اتصال ماسک با بینی میشود.

ابر پشت چسبدارهمان طور که از نام آن مشخص است در پشت خود دارای چسب می باشد که به شکل های مختلف در بازار وجود دارد. برخی از تولید کنندگان ابر پشت چسبدار را به صورت مسلح یا همان نخ دار می سازند که همین عامل باعث می شود تا میزان استحکام و مقاومت کششی آن بالا برود. می توان از ابر پشت چسبدار در کارهای صنعتی و شخصی استفاده های زیادی کرد که همین گزینه می تواند دلیل درستی برای تولید انبوه آن توسط تولید کنندگان به شمار بیاید.

با توجه به اینکه از ابر پشت چسبدار در موارد مختلفی استفاده می شود طبیعی است که دارای ابعاد مختلفی باشد و نیاز بسیاری از مصرف کنندگان به این محصول را برطرف کند. یکی از کاربردهای وسیعی که امروزه با شیوع ویروس کرونا نیز زیاد شده است استفاده از ماسک است که به کار بردن مداوم ماسک سبب آسیب رساندن به صورت و بینی می شود که بهتر است از ماسک هایی که دارای ابر پشت چسبدار هستند استفاده گردد که این عامل خود کمک می کند مشکل افراد تا حد زیادی برطرف کند. ابر پشت چسبدار ماسک و اسفنج شیلد طلق دار دارای ضخامت های مختلفی نیز می باشد که به عنوان مثال از ضخامت 7 میل آن برای ساخت و تولید ماسک استفاده می گردد.

با چسباندن ابر پشت چسبدار بر روی صورت که دارای یک لایه چسب در یکطرف خود می باشد استفاده از ماسک به کار راحتی تبدیل شده است زیرا این ابرها کاملا ضد حساسیت هستند و برای افرادی که پوست حساسی دارند هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کنند. ابر پشت چسبدار در ضخامت 5 میل نیز وجود دارد اما اگر می خواهید ابر پشت چسبدار دارای مقاومت بالایی باشد و بتواند به عنوان یک ضربه گیر مناسب عمل کند بهتر است از ابر پشت چسبدار با ضخامت 7 میل استفاده کنید و همچنین لازم به ذکر است که ابر پشت چسبدار با ضخامت 7 میل از ایجاد رد بر روی صورت نیز جلوگیری می کند.

کاربرد ابر پشت چسبدار

ابر پشت چسبدار دارای کاربردهای زیادی است که به عنوان مثال می توان به استفاده از آن در صنایع خودرو سازی اشاره کرد که سبب می شود به عنوان درزگیر در درب اتومبیل به کار برده شود همچنین استفاده از ابر پشت چسبدار در درب اتومبیل ها سبب می گردد تا از ورود گرد و خاک و یا هوای سرد به داخل اتومبیل جلوگیری گردد، همچنین سبب می شود تا انرژی موجود درون اتومبیل اعم از گرمایشی و یا سرمایشی به بیرون انتقال پیدا نکند که این خود می تواند مزیت خوبی برای ابر پشت چسبدار به شمار بیاید.

یکی دیگر از کاربردهای ابر پشت چسبدار این است که در مهد کودک ها و یا مدارس استفاده می شود که سبب شده تا کودکان بتوانند با خیال راحت روی صندلی ها بنشینند و از آن استفاده کنند. از کاربردهای ابر پشت چسبدار می توان به استفاده از آن دروسایل الکترونیکی اشاره کرد که به عنوان مثال برخی از وسایل الکترونیکی مانند سیستم های برودتی و گرمایشی که سبب ایجاد انرژی می گردند باید سیستمی داشته باشند که مانع از اتلاف انرژی گردد به همین دلیل در ساختار وسایل گرمایشی و برودتی و برای جلوگیری از هدر رفت انرژی از ابر پشت چسبدار استفاده می شود.

کاربردهای ابر پشت چسبدار زیاد است که ما در اینجا سعی کرده ایم برای شما به تعدادی از آنها اشاره کنیم تا بتوانید به راحتی با توجه به نیاز خود ابر پشت چسبدار مورد نظر را در ضخامت های مختلف پیدا نمایید. یکی دیگر از نام های ابر پشت چسبدار، درزگیر صنعتی است که به وفور می توان در ساخت وسیله های خانگی مشاهده کرد. می توان از ابر پشت چسبدار به عنوان ایزوله کردن لوله های آب در فصل سرد سال اشار کرد که این کار از یخ زدگی آب و ترکیدن لوله ها جلوگیری می کند. برای ساخت ابر پشت چسبدارتولید کنندگان از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند زیرا مواد اولیه باکیفیت باعث می شود تا ابر پشت چسبدار که تولید می گردد درجه یک باشد و درنتیجه رضایت مشتریان را دربر دارد.

در بسیاری از مکان ها به خصوص در ساختمان سازی نیز ابر پشت چسبدارکاربرد زیادی دارد به گونه ای می توان از آن به عنوان یک عایق برای کاهش سروصدا در ساختمان ها و منازل مسکونی استفاده کرد. اگر می خواهید در مورد قیمت این محصول اطلاعاتی به دست بیاورید بهتر است بگوییم که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی ممکن است متفاوت باشد به عنوان مثال چون یک طرف ابر پشت چسبدار چسب دارد و باید جنس آن چسب به گونه ای باشد که در برابر ضربات و یا نفوذ آب مقاوم باشد بنابراین طبیعی است که مواد اولیه ای که برای تولید آن به کار برده می شود باکیفیت باشد و همین عامل سبب می شود تا قیمت آن نیز بالا برود.

یکی دیگر از عواملی که سبب می شود قیمت ابر پشت چسبدار بالا باشد ضخامت های ابر مورد استفاده در تولید آن می باشد که هر چه ضخامت ابر بیشتر باشد کارایی بالا رفته و به طبع قیمت نیز افزایش پیدا می کند بنابراین بهتر است تا در هنگام این نوع ابر به ضخامت آن توجه زیادی شود تا بتوان بهترین استفاده را بعد از خرید از آن نمود.

ابر پشت چسبدار در صنایع تولید تجهیزات و لوازم پزشکی کاربرد زیادی دارد به گونه ای که بسیاری از افرادی که در زمینه تولید لوازم پزشکی فعالیت می کنند به صورت سالانه حجم زیادی از این محصول را خریداری می کنند زیرا از این نوع ابر می توان در ساخت این گونه وسایل استفاده کرد. استفاده از شیلد نیز این روزها توسط کادر درمان افزایش زیادی پیدا کرده است به همین دلیل که کارگاه های تولید کننده انواع شیلد نیاز به انواع ابر پشت چسبدار در ضخامت های مختلف دارند تا بتوانند نیاز بیمارستان ها را در این زمینه برطرف کنند.

یکی از مراکزی که اقدام به تولید بهترین ابر پشت چسبدار کرده است همین مرکز می باشد که توانسته با تولید محصولی باکیفیت مشتریان راضی زیادی در این زمینه داشته باشد. یکی دیگر از دلایلی که استفاده از ابر پشت چسبداررا برای تولید تجهیزات پزشکی افزایش داده است این است که این نوع ابر قدرت چسبندگی بالایی دارد به گونه ای که با خیال راحت افراد می توانند آن را استفاده کنند و حتی در برابر آب و یا گرما از خود واکنش نشان نمی دهد و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، همچنین لازم به ذکر است استفاده از این نوع چسب در تولید تجهیزات پزشکی مانند شیلد برای صورت از ایجاد تعریق که مسئله ای رنج آور برای افراد است جلوگیری می کند.

یکی دیگر از مکان هایی که در آن از این چسب استفاده زیادی می شود در ساخت کابینت های آشپزخانه است که سبب می شود درب کابینت به خوبی قرار بگیرد و از ورود گرد و خاک و دیگر عوامل به درون کابینت جلوگیری کند و همچنین سبب می شود تا از کابینت ها در برابر لرزش و یا عوملی مانند رطوبت محافظت کند و به این صورت نیز عمر وسایل افزایش پیدا می کند. این مرکز از جمله مراکز معتبر در زمینه تولید انواع ابر چسب دار است که توانسته با استفاده از تکنولوژی به روز و نیروی کاری متعهد محصولی درجه یک را تولید نماید، جهت خرید این محصول می توانید با مدیران فروش این مجموعه ارتباط بگیرید تا هر چه بهتر برای خرید شما را راهنمایی کنند.

تولیدی چسب