پلی اتیلن گازی پشت چسبدار
پلی اتیلن گازی پشت چسبدار
آگوست 28, 2020
چسب دوطرفه تیشو
چسب دو طرفه تیشو
آگوست 28, 2020

چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز

چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز که از معروف ترین چسب های دوطرفه موجود در ایران می باشد به دلیل چسبندگی بالا و ماندگاری مناسب کاربرد های فراوانی در موارد صنعتی و خانگی دارد .استفاده در قسمت های مختلف خودرو سازی، تاسیسات ، لوازم خانگی ، صنایع چاپ و .. از جمله موارد کاربردی چسب دو طرفه روکش سبز و قرمز می باشد.

چسب دو طرفه روکش سبز و قرمز از مشخصات ظاهری این چسب می توان به پوسته ی سبز رنگ و قرمز رنگ اشاره کرد که از لحاظ کیفیت چسبندگی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. ضخامت چسب دو طرفه روکش سبز و قرمز 1 میلیمتر و فیلم کار به رنگ مشکی می باشد.

همچنین چسب دو طرفه روکش سبز و قرمز با بیس هات ملت ، سالونت و واتر بیس موجود می باشد.

چسب دو طرفه روکش سبز و قرمز دانا با سابقه طولانی در واردات این محصول که این چسب را به صورت جام رول ، رول و شیت برروی قطعات مختلف با بهترین کیفیت برش و بسته بندی ارائه می کند.

این محصول با نام چسب مخفی نیز مشهور است و دلیل آن قرار گرفتن بین دو سطح دو جسم و دیده نشدن فیلم بدنه آن می باشد. این نوع چسب به دلیل کاربری آسانی که دارد، دوام بالا، توانایی چسبیدن به سطوح با متریال مختلف، عدم نیاز به ابزار خاص برای استفاده و نصب، استفاده در هر میزان و طول و قیمت مناسب، بسیار پر کاربرد می باشد. علاوه بر استفاده در صنایع مختلف، چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز در زندگی روزمره نیز کاربرد دارد. برای مثال، در منزل می ‌توان از آن برای نصب وسایل به سطوح مختلف، نظم بخشیدن و انسجام کابل‌ های الکتریکی، چسباندن اجسامی با سطح کاغذی، چوبی، پلاستیکی و … به سطح‌ های متفاوت و موارد متعدد دیگر استفاده کرد.

هرچند که استفاده از چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز بسیار رایج است، اما باید توجه داشت که این نوع چسب به سطوح خیلی صاف و پاکیزه نیاز دارد تا به طور کامل چسبیده و خود را نشان دهد. به همین دلیل پیش از استفاده بهتر است سطح مورد نظر را عاری از آلودگی و گرد و غبار نمود.

می توان از چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز برای ثابت نگه داشتن یک جسم در بسته بندی یا یک جعبه برای حمل و انتقال و حتی نگهداری استفاده نمود. در این روش استفاده، جسم مورد نظر درون جعبه و بسته بندی خود بدون حرکت باقی می ماند و کمترین آسیب را خواهد دید. همچنین چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز در خودرو، برای چسباندن اجسام به سطح داخلی درون اتاقک خودرو بسیار مناسب می باشد. به خوبی در جای خود تثبیت شده و در حین حرکت از سطح مورد نظر جدا نمی شود.

خصوصیات چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز

چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز دارای ویژگی ‌های متعددی است که در ادامه به برخی از این ویژگی ‌ها اشاره می شود: چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز دارای قدرت چسبندگی بالایی است و می‌ تواند به سطوح مختلف، مانند فلز، پلاستیک، چوب، شیشه و … چسبیده و آن را در جای خود نگه دارد. چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز دارای دوام بالایی است و می ‌تواند به طور موثر برای مدت طولانی به سطوح چسبیده باقی بماند. چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز کاربری آسانی دارد و نیازی به ابزار خاصی برای استفاده از آن نیست.

همچنین چسباندن اجسام با چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز یک پروسه یک طرفه نیست که جسم مورد نظر هرگز از سطح جدا نشود و یا پس از جدا شدن با تخریب سطوح همراه باشد. به همین دلیل در صورتی که از شیوه چسباندن یا محل چسباندن رضایت نداشته باشید، می توانید به خصوص در دقایق ابتدایی آن را اصلاح نمایید.

از دیگر ویژگی های چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز انعطاف پذیری بالای آن است و می ‌تواند با سطوح منحنی و مدور به خوبی چسبیده شود. این محصول همچنین مقاومت نسبی مناسبی در برابر سرما و گرما و شرایط محیطی دارد. چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز علاوه بر دوام بالا، برخلاف بسیاری از انواع چسب ‌های دیگر، نیازی به خشک شدن ندارد و در لحظه استفاده عمل می کند. چسباندن دو سطح از دو جسم با استفاده از چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز، سرعت بالایی دارد و زمان زیادی از افراد نمی گیرد. چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز به راحتی قابل قطع و تنظیم اندازه برای انواع مختلف کاربردها است.

نکاتی جهت استفاده از چسب دو طرفه روکش سبز و قرمز

طرز استفاده از چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز آسان می باشد و با چند مرحله قابل انجام است. پیش از هر چیز، سطح جسم ‌هایی که قرار است به یکدیگر چسبیده شوند باید به خوبی تمیز شوند و از هرگونه روغن، گرد و غبار و چربی پاک شوند. رطوبت نیز می تواند کیفیت چسبیدن سطوح را پایین بیاورد، به همین دلیل سطوح باید به خوبی خشک باشند. سپس، نوار چسب دوطرفه را اندازه‌گیری کنید و با قیچی برش بزنید. حالا یکی از سطح ‌ها را که ایستایی و ثبات بیشتری دارد و قابل جابجایی نیست، انتخاب کنید و چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز را بر روی آن قرار دهید. نوار را به دقت روی سطح فشار دهید و از داخل به بیرون لمس کنید تا به خوبی چسبیده شود.

در مرحله بعد، سطح دیگر نیز روی چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز قرار داده شده و همانند قبل به خوبی به سطح زیرین فشار داده می ‌شود تا از قرار گرفتن حباب های هوا بین سطوح جلوگیری کند. در انتها، سطح ‌های چسبیده به هم باید به خوبی فشار داده شود تا چسب‌نوار بین دو سطح به خوبی فشرده شده و سطح تماس آن با اجسام بالا برود و قدرت چسبندگی به حداکثر برسد. چسب دوطرفه روکش سبز و قرمز را می توانید از این مرکز با بالاترین کیفیت تهیه نمایید. این محصولات ار مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی ساخته شده اند که ماندگاری آن را بسیار بالا می برد. جهت سفارش محصول تماس حاصل نمایید.

تولیدی چسب