چسب کاغذی کارتن
چسب کاغذی کارتن
فوریه 16, 2021
قیمت چسب شیشه ای
قیمت چسب شیشه ای
مارس 27, 2021

فروش چسب دوطرفه

چسب دوطرفه دارای یک لایه چسب نازک در هر طرف است. فروش چسب دوطرفه صنایع مختلف برای کاربردهای موقتی یا دائمی مانند نصب ، اتصال ، اتصال ، بسته بندی و نگهداری استفاده می کنند. نوار چسب دو طرفه ، جلوه ای ظریف تر برای محصولات ارائه می دهد ، زیرا در محصول نهایی قابل مشاهده نیست.

فروش چسب دوطرفه و انواع آن

فروش چسب دوطرفه انواع مختلفی دارند از جمله نوارهای کف ، نوار کاغذی و نوار پارچه ای یا پارچه ای. هر دسته خاص استفاده و نقاط قوت آن است. فروش چسب دوطرفه دو روکش فوم برای استفاده در واشر ، اهداف نصب ، شکست حرارتی و کاهش صدا مناسب است. در برابر طیف گسترده ای از دما مقاوم است. نوار کاغذی حاوی پوشش چسب لاستیکی در دو طرف است. این اتصالات موقتی را ارائه می دهد و هنگام اتصال سطوح نامنظم کارآمد است. نوار چسب دو روکش پارچه دارای پوشش قابل توجهی سنگین تر است. به راحتی باز می شود و برای سطوح غیر مشابه و نامنظم کارآمد است.

چسب دوطرفه برای سطوح مختلف

مشخصات سطح نوع نوار چسب دو طرفه مورد نیاز را تعیین می کند. سطوح صاف و صاف تر مانند پلی وینیل کلراید (پی وی سی) و شیشه نیاز به یک نوار باریک دو طرفه دارند. سطوح خشن مانند سیمان ، چوب و آجر برای برخورد کافی به یک نوار چسب دو طرفه سطح ضخیم تر و خشن نیاز دارند.نوار متفاوت برای سطوح مختلف مشخصات سطح نوع نوار چسب دو طرفه مورد نیاز را تعیین می کند. سطوح صاف و صاف تر مانند پلی وینیل کلراید (پی وی سی) و شیشه نیاز به یک نوار باریک دو طرفه دارند. سطوح خشن مانند سیمان ، چوب و آجر برای برخورد کافی به یک نوار چسب دو طرفه سطح ضخیم تر و خشن نیاز دارند.

دما و مقاومت فروش چسب دوطرفه

چسبندگی فروش چسب دوطرفه به درجه حرارت محیط نزدیک بستگی دارد. شرایطی مانند هوای مرطوب ، درجه حرارت سرد و شرایط مرطوب باعث کاهش اثر نوار دو طرفه شده و پیوند بین سطوح مختلف را ضعیف می کند. نوارهای دو طرفه مختلف مقاومت در برابر دما را برای متغیرهای مختلف آب و هوایی ارائه می دهند.

طول عمر فروش چسب دوطرفه

طول عمر نوار دو طرفه به عواملی مانند انرژی سطح ، رطوبت ، وزن اجسام نصب شده و چسبندگی نوار بستگی دارد. انرژی سطح به میزان جذب یا دافعه بین سطوح اشاره دارد. این نوار راحت تر از بعضی دیگر به بعضی از سطوح مانند فلزات و چوب های برهنه می چسبد. در سطوحی مانند سیلیکون ، نوار به راحتی نمی چسبد و ممکن است به دلیل کمبود انرژی سطح ، به نوار چسب دو طرفه قوی تری نیاز داشته باشد.

تولیدی چسب