تولید چسب PVC
تولید چسب PVC
دسامبر 4, 2020
چسب پهن کریستال
چسب پهن کریستال
فوریه 5, 2021

فوم پشت چسبدار

انواع فوم پشت چسبدار تولیدی گروه صنعتی چسب دانا

گروه صنعتی چسب دانا قادر است انواع فوم پشت چسبدار را در صورت های متنوع تولید کند. برای مثال گروه صنعتی چسب دانا است فوم پشت چسبدار EVA ، فوم و اسفنج پشت چسبدار ، ورق صنعتی پشت چسب دار ، قطعات پشت چسب دار ، تولید قطعات فوم و اسفنج ، چسب های دو طرفه ، انواع فوم های پشت چسب دار ، در ضخامت ، عرض و طول های مختلف مورد نیاز کاربر به صورت یک رو چسب و دو رو چسب تولید کند.

انواع فوم پشت چسب دار

فوم پشت چسب دار eva
فوم پشت چسب دار پلی اتیلن
فوم پشت چسب دار کراس لینک
فوم پشت چسب دار EPDM
اسفنج و ابر پشت چسب دار
فوم الاستومریک پشت چسب دار

فوم پشت چسبدار به صورت رول، ورق، قطعه و نوار در ابعاد و ضخامت های متنوع بنا به درخواست مشتری تولید میگردد.

فوم پشت چسبدار ایمنی بوده و مواد پوشش دهنده دیوارپوش فومی پشت چسبدار با کیفیت بالا و بهداشتی و انتی باکتریال هستند.مهمتر از همه برای کودکان بی خطر است.

فوم پشت چسبدار ضد برخورد ، ضد آب ، دارای بافتی در سطح است که تجربه بصری وفورتری را به شما نشان می دهد. پانل کاغذ دیواری می تواند کثیفی های موجود در دیوار را پوشانده وجلوه عالی برای شما بوجود می اورد.

فوم پشت چسبدار پلی اتیلن برند دانا یکی از محصولات محبوب و مورد اعتماد در صنعت بسته‌ بندی برای مصرف کنندگان است. این فوم با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت تولید می‌شود و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. در واقع این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته تولید می‌شود.

دارای ساختاری محکم و مقاوم است که می‌تواند در برابر ضربه، فشار و رطوبت مقاومت کند. این ویژگی به آن امکان می‌دهد تا در شرایط سخت و پرتنش بکار گرفته شود و عملکرد بی ‌نقصی را ارائه دهد. البته فوم پشت چسبدار نوع پلی اتیلن برند دانا دارای لایه‌ی چسبنده قوی و مطمئن است که به سطوح مختلف به خوبی چسبیده و نمی‌لغزد.

این ویژگی از آن استفاده را در بسته‌بندی محصولات مختلف، تثبیت اجسام و همچنین در کاربردهای صنعتی و خانگی ساده‌تر می‌کند. چسبندگی عالی آن باعث می‌شود تا در هنگام نصب و استفاده، به سطح مورد نظر چسبیده مانده و جلوی جابه‌جایی ناخواسته را می‌گیرد.

فوم پشت چسبدار انعطاف ‌پذیری بالایی دارد و می‌تواند به راحتی به شکل‌ها و سطوح مختلف انطباق پیدا کند. این ویژگی به آن اجازه می‌دهد تا در بسته‌بندی اجسام با شکل‌ها و اندازه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و بتواند به صورت دقیق منحنی‌های سطح را پوشش دهد و دارای خواص عایق حرارتی و صوتی مطلوبی است.

ویژگی به آن کمک می‌کند تا در بسته‌ بندی محصولات حساس به دما، مانند مواد غذایی یا مواد شیمیایی، حفاظت لازم را ارائه دهد. همچنین، عایق صوتی آن می‌تواند در کاهش نویز و صداهای مزاحم در محیط‌های صنعتی و غیره موثر باشد. البته فوم پشت چسبدار برند دانا از مواد بازیافت ‌پذیر تولید می‌شود. این ویژگی زمینه را برای استفاده بهینه از منابع طبیعی فراهم می‌کند و به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. بازیافت و استفاده مجدد از این فوم، میزان تولید زباله‌ها و تأثیرات منفی بر محیط زیست را کاهش می‌دهد.

کاربرد در صنایع

فوم پشت چسبدار در انواع ضخامت‌ها و اندازه‌ها تولید می‌شود. این تنوع به کاربر امکان می‌دهد تا بر اساس نیاز خاص خود، ضخامت و اندازه مناسب را انتخاب کند و از بهره‌وری بهتری برخوردار شود و با ویژگی‌های برتر خود انتخابی مناسب برای بسته ‌بندی و حمل و نقل است.

محصول با کیفیت، چسبندگی عالی، انعطاف‌پذیری و قابلیت انطباق، عایق حرارتی و صوتی، قابلیت بازیافت و تنوع در ضخامت و اندازه، نیازهای مختلف صنایع و مصرف‌کنندگان را برآورده می‌کند. در واقع این محصول در صنعت بسته ‌بندی برای حفاظت و ایمنی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای آن می‌توان به بسته‌بندی محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی، محصولات شیمیایی، مواد غذایی و موارد دیگر اشاره کرد. فوم پشت چسبدار پلی اتیلن به عنوان لایه محافظ درون بسته‌بندی، از آسیب و ضربه به محتویات بسته جلوگیری می‌کند.

در صنایع الکترونیکی و الکتریکی، فوم پشت چسبدار برای جدا کردن و جایگزینی قطعات الکترونیکی استفاده می‌شود. این فوم به خوبی به سطوح الکترونیکی چسبیده و از ورود ضربه، رطوبت و آلودگی به قطعات جلوگیری می‌کند.

در صنعت خودروسازی نیز می‌تواند در جلوگیری از جابجایی ناخواسته قطعات، جذب لرزش‌ها و صداهای غیر ضروری و حفاظت از سطوح خودرو مؤثر باشد و در صنعت ساختمان و ساخت و ساز برای عملیات نصب و نگهداری از کابل‌ها، لوله‌ها و قطعات ساختمانی استفاده می‌شود. این فوم به عنوان عایق حرارتی و صوتی در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، جلوگیری از نشت آب و عایق‌بندی در سازه‌های ساختمانی استفاده می ‌شود.

مواد اولیه تولید فوم پشت چسبدار

فوم پشت چسبدار برند دانا یک نوع فوم با ویژگی ‌های منحصر به فرد است که در تولید انواع آن از ترکیبی از مواد مختلف تولید می‌شود. این مواد شامل الاستومتریک، پلی اتیلن و EPDM می‌شوند.

البته الاستومتریک یک نوع ماده پلیمری الاستومری است که به خوبی انعطاف ‌پذیری و استحکام مکانیکی را در فوم پشت چسبدار برند دانا به ارمغان می‌آورد. این ماده عمدتاً از ساختارهای پلیمری بر پایه لاتکس سنتتیک تشکیل شده است و به طور گسترده در تولید فوم ‌های پشت چسبدار و لاستیک ‌های نرم استفاده می‌شود.

الاستومتریک به دلیل انعطاف ‌پذیری و قابلیت کشش بالا، قابلیت چسبندگی و پیوستگی به سطوح مختلف را بهبود می ‌بخشد. همچنین پلی اتیلن یکی از مهمترین مواد استفاده شده در تولید فوم پشت چسبدار برند دانا است.

این پلیمر تا حدودی شفافیت و انعطاف‌پذیری دارد و مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی را فراهم می‌کند. پلی اتیلن به عنوان یک ماده پرکاربرد در صنایع مختلف مانند بسته‌ بندی، ساخت و ساز، خودروسازی و الکترونیک شناخته شده است. در تولید فوم پشت چسبدار، پلی اتیلن به عنوان یک ماده پرکننده و سبب افزایش حجم و سبکی فوم می‌شود.

EPDMماده دیگری است که در تولید یک نوع فوم پشت چسبدار استفاده می شود و مخفف Ethylene Propylene Diene Monomer است و یک نوع الاستومر سنتتیکی است. این ماده به دلیل خواص ضد آب، مقاومت در برابر عوامل جوی و پایداری حرارتی بالا، به طور گسترده در تولید فوم پشت چسبدار برند دانا استفاده می‌شود.

EPDM دارای خواص عایق برقی و حفاظت در برابر اشعه UV است، که منجر به مقاومت بالا در برابر پیری و پوسیدگی می‌شود. این ماده به خوبی مقاومت در برابر تغییرات دما، اکسیداسیون و در شبکه های توزیع برق، استفاده می شود.

در تولید فوم پشت چسبدار برند دانا، این مواد به طور ترکیبی استفاده می‌ شوند تا ویژگی‌های مطلوبی مانند انعطاف ‌پذیری، استحکام، چسبندگی و مقاومت در برابر عوامل مختلف را به فوم ببخشند.

نسبت استفاده از هر یک از این مواد و دقیقه ترین ترکیب برای تولید این محصول ممکن است بسته به نوع محصول نهایی و نیازهای مشتریان متغیر باشد. مواد مورد استفاده در تولید آن نیز از جنبه‌های مختلف مانند کیفیت، قابلیت چسبندگی و سازگاری با سطوح مختلف، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی و همچنین استحکام مکانیکی بررسی می‌شوند.

تحقیقات و توسعه مداوم بر روی فرمولاسیون مواد نیز باعث بهبود خصوصیات فوم پشت چسبدار شده است و مهم است بدانید که مشخصات دقیق این محصول و نسبت دقیق از هر یک از این مواد در ترکیب آن ها ممکن است در طول زمان تغییر کند، اما این مواد به طور کلی در تولید فوم پشت چسبدار استفاده می‌شوند.

قالب های متنوع عرضه فوم پشت چسبدار

فوم پشت چسبدار، یک نوع مواد بسته‌بندی و چسب است که در بسیاری از صنایع و کاربردها استفاده می‌شود. این محصول معمولاً از پلاستیک یا لاستیک ساخته می‌شود و دارای یک لایه چسب قوی در پشت آن است که به سطوح مختلف چسبیده می‌شود و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در بسیاری از صنایع از جمله بسته‌بندی، تولید خودرو، الکترونیک و ساختمان استفاده می‌شود.

در واقع این محصول بسته به نیازها و کاربردهای مختلف، در سه قالب اصلی ورق، رول و قطعه ارائه می‌شود. عرضه آن در قالب ورق‌های بزرگ با اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف است و در ابعاد استاندارد قابل تهیه و تولید هستند و می‌توانند برش خورده و به اندازه مورد نیاز برای استفاده در صنایع مختلف تغییر شکل داده شوند.

فوم پشت چسبدار ورق به عنوان یک ماده بسته‌بندی، به منظور جلوگیری از خراشیدگی، لغزش و ضربه در محصولات حمل و نقل استفاده می‌شود و در صنایع ساختمانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد تا عایق حرارتی و صوتی مناسبی به فضاها و ساختمان‌ها ارائه دهد.

همچنین در قالب رول‌های بزرگ و پهن با ضخامت متنوع ارائه می‌شود. رول‌های فوم پشت چسبدار معمولاً به صورت پیوسته بر روی بسته‌بندی‌ها، کارتن‌ها و محصولات دیگر قرار می‌گیرند تا به عنوان عایق حرارتی، عایق صوتی یا عایق ضربه عمل کنند. این رول‌ها در صنایع بسته‌بندی و حمل و نقل بسیار مفید هستند و به راحتی قابل استفاده و برش در سایزها و طول‌های مورد نیاز می‌باشند.

البته فوم پشت چسبدار قطعه ای نیز معمولاً به صورت آماده برای استفاده عرضه می‌شوند و می‌توانند در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، خودروسازی و ساختمان استفاده شوند. قطعات فوم پشت چسبدار می‌توانند به عنوان عوامل ضد لرزش، عوامل عایقی و عوامل حفاظتی در انواع محصولات و قطعات مورد استفاده قرار بگیرند.

تولیدی چسب