فوم پشت چسبدار
فوم پشت چسبدار
دسامبر 16, 2020
چسب دوطرفه متری
چسب دوطرفه متری
فوریه 5, 2021

چسب پهن کریستال

چسب پهن کریستال کاربرد های مختلف و گوناگونی از جمله جلد کردن دفاتر، چسباندن سطوح مختلف از جمله انواع کاغذ و مقوا، پلاستیک، پارچه و… اشاره کرد.چسب پهن کریستال با قیمت مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه موجود می باشد.

چسب پهن کریستال دارای کیفیت های مختلفی می باشد. ضخامت سلفون به اندازه های 36 میکرون، 38 میکرون، 42 میکرون، 45 میکرون، 50 میکرون، 55 میکرون در تولید نوار چسب به کار می رود. این معیار هرچقدر که سلفون ضخیم تری داشته باشد کیفیت بالاتری دارا می باشد. چسب پهن کریستال در گروه صنعتی چسب دانا دارای ضخامت 50 میکرون می باشد که در میان انواع برندهای چسب، جز با کیفیت ترین چسب پهن کریستال حساب می شود.

چسب پهن کریستال از پر کاربرد ترین نوار چسب های موجود در بازار مصرف ایران می باشد که به دلیل شفافیت بالا و چسبندگی بسیار قوی که دارد مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است . در واقع از چسب پهن کریستال در صنایع مختلف دارویی ، غذایی ، کامپیوتر ، دیجیتال و … استفاده می شود و قابلیت چاپ نام و طرح برند مجموعه و شرکت تان بر روی چسب پهن کریستال وجود دارد .

خرید چسب پهن کریستال دنیای چسب یکی از پیشنهادات ما به مصرف کنندگانی می باشد که هر سه فاکتور کیفیت نوار چسب پهن کریستال، قیمت چسب پهن کریستال و ضخامت چسب مد نظر آنهاست.

تولیدی چسب