دستگاه لمینت
لمینت
آگوست 29, 2020
قیمت چسب کاغذی
قیمت چسب کاغذی
سپتامبر 11, 2020

چسب دوطرفه سلولزی

امروزه چسب دوطرفه سلولزی (چسب دوطرفه پوست پیازی و یا تیشو Tissue) بر پایه چسب هایی با حلال های مختلف تولید می شوند که هر کدام از آن چسب ها قابلیت های منحصر به فرد خود را دارا هستند.چسب دوطرفه سلولزی (چسب دوطرفه پوست پیازی و یا Tissue) می توانند بر پایه چسب هات ملت (Hot Melt) و یا سالونت (Solvent) باشند که هر کدام بسته به سطح مورد نظر و شرایط آب و هوایی که در آن قرار می گیرند کاربرد خاص خود را دارند. همچنین قیمت چسب های دو طرفه نسبت به کارایی بالایی که دارند بسیار مناسب است.

چسب دوطرفه سلولزی به دلیل نوع جنسیتی که دارند در برش لیزری بسیار پرکاربرد هستند. هنگامی که توسط برش لیزری بریده می شوند آب نمی شوند و لبه های کار نمی سوزد. همچنین به دلیل اینکه چسب دوطرفه سلولزی از الیاف خاصی تهیه شده است هنگام چسباندن روی کار کمترین هوا زیر آن جمع می شود. در صورت باقی ماندن حباب هوا زیر چسب، با کشیدن کاردک می توان هوای آن را تا حد بسیار زیادی از بین برد.

عموما چسب دوطرفه به صورت جمبو رول در طول صد و یا هزار متری و در عرض صد سانت موجود هستند که بسته به نیاز مشتری به طول و عرضهای گوناگون برش داده می شوند. این نوع چسب دو طرفه معمولا به نام های سلولزی ، تیشو TISSUE ، پوست پیازی شناخته می‌شوند. چسب دوطرفه سلولزی با روکش سفید با جنسی از کاغذ (سلولزی) و بسیار نازک هستند و بدون نیاز به وسیله برنده میتوان آن را به راحتی از عرض پاره کرد.

ابعاد چسب های دو طرفه سلولزی

چسب دوطرفه سلولزی (چسب دوطرفه پوست پیازی و یا تیشو Tissue) تشکیل شده از تیشو چسبدار و کاغذ سیلیکون است که به صورت رول های ۵۰ متری و یا ۱۰۰ متری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تولیدی چسب